جهت اطلاع گلشيفته
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 


پس از سفر به استانبول در مصاحبه با وینفری عنوان شد

لیام نیسون: صدای اذان زیباترین آوای دنیاست/ آرزو دارم مسلمان شوم

خبرگزاری فارس: «لیام نیسون»، بازیگر نامزد اسکار هالیوود که اخیرا برای بازی در آخرین فیلمش به ترکیه سفر کرده بود گفت: صدای اذان با روح و جان من درآمیخته، ای کاش یک مسلمان بودم.

خبرگزاری فارس: لیام نیسون: صدای اذان زیباترین آوای دنیاست/ آرزو دارم مسلمان شوم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه اینترنتی اینترنشنال بیزینس تایمز، «لیام نیسون»، بازیگر موفق هالیوود در مصاحبه با اپرا وینفری گفت: از زمانیکه از استامبول برگشته‌ام تاکنون همواره به این فکرم که مذهب کاتولیک را کنار گذاشته و مسلمان شوم.
«نیسون» که برای بازی در آخرین فیلمش به استامبول سفر کرده بود، گفت: زمانیکه در ترکیه به اذان مساجد گوش می‌دادم، آرزو می‌کردم که ای کاش مسلمان بودم، دعوت به نماز ۵ بار در روز تکرار می‌شد و اولین هفته احساس می‌کردم که این صدا مرا دیوانه می‌کند ولی پس از مدتی کوتاه مثل این می‌مانست که با روح و جانت درآمیخته باشد، این صدا زیباترین صدای دنیاست، حقیقتا چیز زیبایی است، آنچنان تاثیری بر من داشت که از همانموقع به مسلمان شدن فکر کردم.
این بازیگر ۵۹ ساله که تاکنون نامزد و برنده جوایزی چون اسکار، بفتا و سه جایزه گلدن گلوب شده است، در پایان افزود: من از بدو تولد کاتولیک معتقدی بوده‌ام ولی از ۱۵ سال پیش، حتی پیش از مرگ بسیار غم‌انگیز همسرم «ناتاشا ریچاردسون» در یک سانحه اسکی، نسبت اعتقاد مذهبی شک و تردید‌های بسیاری داشته‌ام و با وجود مطالعه این مذهب، هر روز از خودم می‌پرسید که ما روی این کره خاکی چه می‌کنیم؟ و کلا هدف از خلقت چیست؟ من به طور مرتب کتاب‌هایی در ارتباط با خدا، عدم وجود خدا و اوتیسم می‌خواندم ولی به هیچ نیتجه‌ای نمی‌رسیدم، تا اینکه به ترکیه سفر کردم و از نزدیک با دین اسلام آشنا شدم.
«نیسون» برای بازی در فیلم‌هایی چون «فهرست شیندلر (۱۹۹۳)» ساخته «استیون اسپیلبرگ»، «جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح (۱۹۹۹)»، «ملکوت آسمان (۲۰۰۵)» و «بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵)» شهرت دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:ليام نيسون,گلشيفته,هاليوود,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 186320
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1