بيت عنكبوت
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 

و تابلوی بزرگ که قهوه jacobs را تبلیغ می کنند (بزرگراه فلان و فلان) افرادی در مرکز تجاری جلو می آیند و با لبخند می پرسند: آیا تاحالا طعم Nestle را چشیده اید؟

مخابرات با Nokia قرداد می بندد، وزارت نفت با Shell و خوشگوار مشهد باCocaCola .....


Jacobs

زیر مجموعه Kraft foods است که از بزرگترین کمپانی های اسرائیلی است. Nestle ، Nokia ، CocaCola و Shell همگی اسرائیلی هستند. هرقدر می خواهید به فلسطین و حزب الله کمک مالی کنید؛ چندین برابر آن را به اسرائیل کمک می کنید. با خریدن این کالاها، بودجه وزارت دفاع اسرائیل به خوبی تامین می شود!!

داد و ستد با اسرائیل غیر شرعی و غیر قانونی است

تصویب نامه مورخ 20/05/61 هیئت وزیران مادهی 1 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مصوب 1373 و .. همه و همه بارها هرگونه معامله تجاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اسرائیل و عمال آن را غیر قانونی دانسته اند. امام معلوم نیست کدام یک از این قوانین در این کشور در حال اجراست! کدام سخن پیر جماران تحقق یافته است و کدام یک از آنها را آقایان مسئول جامه عمل پوشانده اند؟! که شرکتی مانند نستله با در اختیار داشتن 50.1% سرمایه گذاری شرکت Osem اسرائیل، باید یکی از کارخانه هایش سر از قزوین ما در بیاورد و تازه ما قرارداد ببندیم که کل خاور میانه را در یک سری از محصولاتش پوشش دهیم

.روزی حضرت امام (ره) فرمود: اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

کودکان اسرائیلی بر روی بمب هایشان می نویسند:«هدیه ای برای کودکان فلسطین». ما نیز با خرید هرکدام از این کالاها چنین مضمونی را برآورده کرده ایم. حال انکه دختر 18 ساله آمریکایی در مسیر بولدوزر اسرائیلی می نشیند و جان می سپارد.

شرممان باد

آیا ما خود را فرزندان خمینی (ره) می دانیم که فقط شعار مرگ بر اسرائیل و ظالم سر می دهیم و در عمل پول گلوله ی اسلحه آن جنایتکاران را تامین می سازیم؟!

.

 

در لوازم آرایشی تا می توانیم از محصولات L'Oréal استفاده می کنیم و به داشتن گوشی نوکیا افتخار می کنیم. شب ها هر چقدر که می خواهیم پخش های زنده فوتبال باشگاه های آرسنال را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به تماشا می نشینیم.

آهای مردم خبر دارید که در این کره خاکی مردمی هستند که بیش از شصت سال است که حتی یک شب هم خواب

خوش نداشته اند و یک لحظه هم طعم آرامش، امنیت، استقلال و خود باوری را نچشیده اند ومن و شما ...

.

شرکت تولید محصولات غذایی Nestle تعدادی از محصولات ولبسته اش شامل Smarties ،Kitkat ، Nescafe Cerelac ، Maggi ، Coffee mate می باشد این شرکت سوئیسی مالک 50.1% شرکت تولید محصولات غذایی Osem Investment است و در سال 1998 جایزه جوبیلی را دریافت نموده است.

جوبیلی: جایزه ویژه خدمت گزاران اسرائیل است.

محصولات غذایی دیگر شامل Sprite ، Fanta، CocaCola می باشد. در سال 1997 نماینده اقتصادی رژیم اسرائیل از این شرکت به دلیل حمایت مستمر از اسرائیل در 30 سال گذشته و امتناع از پذیرفتن تحریم اسرائیل از جانب اتحادیه عرب قدردانی کرد این شرکت ضمن حمایت آشکار و مستمر از این رژیم ، اعلام کرده بود که حاضر است سرمایه گذاری چندین میلیارد دلاری برای سقوط جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

کنگره یهودیان آمریکا ضمن ابراز خرسندی شدید از این شرکت تولید کننده محصولات آرایشی اظهار داشت، این شرکت تجارت گسترده ای را در اسرائیل آغاز کرده و یکی از دوستان صمیمی اسرائیل محسوب می شود این شرکت جایزه جوبیلی را دریافت کرده است.

.

 

پپسی مخفف جمله «هریک پنی خود را برای حفظ اسرائیل بپردازید » Pay Each Penny Save Israeal این شرکت نیز در صدر حامیان اسرائیل قرار دارد


 

باشگاه ورزشي


رئیس باشگاه آرسنال به همراه وزیر توریسم اسرائیل در تل آویو

نوکیا اولین سرمایه گذاری خود را در اسرائیل از سال 2000 شروع کرد و در 4 مارس 2001 در «پوژه اسرائیل» اقدام به ایجاد شبکه گسترده مخابراتی در اسرائیل کرد. در 10 می 2004 طی توافقی بین نوکیا و Cellcom (شرکت مخابراتی اسرائیل) این رابطه را عمیق تر کرد.

نوکیا شرکتی نیست که تنها کالاهایش را در فروشگاه های اسرائیلی به فروش می رساند؛ بلکه به طور فعال با اسرائیل همکاری می کند و شریک او در اشغال و کشتار فلسطینیان است.

و اما سخن آخر:

امام خمینی (ره): «مسلمین باید از استعمال کالاهای اسرائیلی خودداری کنند و رابطه با اسرائیل و عمال آن، چه رابطه تجاری چه رابطه سیاسی حرام و مخالف با اسلام است».

مقام معظم رهبری فرمودند:«تحریم اقتصادی دولت غاصب و رسمیت نشناختن آن وظیفه همه دولت های مسلمان است و ملت ها باید در برابر این مسئله حساسیت نشان دهند».

در مطالب بعدی شرکت های بیشتری را در این رابطه معرفی خواهم کرد.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 186332
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1