نقاب
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

تلاش پسماند فتنه برای تسخیر مجلس با نقاب اصولگرایی!
به حول قوه لایزال الهی ، پس از مهار طوفان فتنه 88 واینکه با ناخدایی بی نظیر رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، کشتی انقلاب اسلامی ایران ، به سلامت و با پیروزی مطلق در ساحل امن پهلوگرفت ، و با تیز هوشی سربازان گمنام امام زمان (عج) و بصیرت فوق العاده ملت اندیشمند و ولایتمدار ایران اسلامی ، منطقه از لوث وجود کثیف پیاده نظام های صهیونیسم و مایه امید ونور چشمی های آمپریالیسم ، پاکسازی گردید ، ومردم هوشمند وصبور ایران زمین پس از خلق حماسه 9 دی ، این پیروزی غرور آفرین را جشن گرفتند ، قاطبه عقلاء وروشنفکران مدعی اصلاح طلبی وحتی رهبران خارجی آنها  ؛ به مرگ سیاسی وذلت بار گروهک سخیف اصلاح طلبی که پرچمدار جنبش ضد دینی سبز وپیش قراول در فتنه 88 بودند اذعان واقرار نمودند.

اما ظاهراً برخی از تازه به دوران رسیده های این گروهک ، که در روزگار فتنه به علت عدم کارایی وفقدان بهره وری ،  از طرف بزرگان خود ، دنبال نخود سیاه فرستاده شده بودند ، وبه همین لحاظ چون در ماجرای فتنه حضور فیزیکی ونقش مؤثری نداشته اند ، هنوز شناسنامه سیاسی آنها باطل نشده است ؛ این مرگ سیاسی را باور نکرده و از سرنوشت وسرگذشت بزرگان گروهک متبوع خویش درس نگرفته و از آنچه بر دیگر هم کیشانش گذشته عبرت نیاموخته ؛ لذا قصد دارند یک تنه جبران مافات نمایند وره صد ساله را یک شبه بپیمایند .

 بنابراین ، چند روزی است که مرتب گروهکی از پسماند فتنه که در روزگار فتنه ، بنابر تشخیص سران فتنه در داخل وخارج ، عرضه ولیاقت فتنه گری را نداشته اند ، به بهانه تسخیر کرسیهای سبز مجلس شورای اسلامی وبه بهای جلب آرای قسمتی از هموطنان بزرگوارمان ، خودرا به در دیواز کوبیده ومستعد هستند که به هر قیمت ، وبه هر طریق ممکن که شده ؛ اعتماد مردم را جلب نمایند و راهی مجلس شورای اسلامی شوند .

این تازه به دوران رسیده ها ، چاره کار خود را درتدلیس کاری و فریب و خدعه ونیرنگ سیاسی ودروغگویی دیده اند ، بدین ترتیب که به قول قدیمی ها ، میخواهند گنجشک را به رنگ بلبل در آورده وبه جای بلبل به مردم بفروشند ویا بر وجود روباه صفت خویش ، نقاب شیر زده و با تقلید صدای شیر ، به فکر نفوذ به اردوگاه شیران واقعی هستند .

آری چند روزی است که در بعضی از شهرستانها ؛ تعدادی از این پسماند های فتنه ، با سوء استفاده از پیشینه سفید سیاسی شان ، سعی دارند با پوشیدن لباس اصولگرایی وزدن نقاب ولایت مداری ، وسردادن شعارهای اصولگرایی ؛ خودرا به یکی از جبهه متحد ، پایداری ، ایستادگی ، حامیان دولت نزدیک کنند . وبا جلب اعتماد آنها یک شناسنامه اصولگرایی هم برای خود تهیه کنند و سپس برای از قوه به فعل درآوردن نقشه های اربان خارجی خود انجام وظیفه نمایند .

زهی خیال باطل .  شما اگر عرضه داشتید ارباب هایتان برای حضور در فتنه 88 نقشی برایتان در نظر می گرفتند . بزرگان شما ، از یک طرف داعیه تحریم انتخابات را دارند ، واز صد طرف دیگر ، با چنان ولعی برای تصاحب یک کرسی مجلس تلاش می کنند که گویی حضور در مجلس غایت آرزوی آصلاح طلبان است .

اما بهتر است که بیدار شوید وهوشیار ! وآن پنبه را از گوشهای خود خارج کنید ، ودیگر خودرا به خواب نزنید ، واین واقعیت را باور کنید که ؛ تفکر اصلاح طلبی واصلاح طلبانی که محمد خاتمی پرچمدار آن بود ومیرحسین موسوی ومهدی کروبی کاندیدای ریاست جمهوری آنها ؛ واکبر گنجی ومحسن کدیور وعطاء الله مهاجرانی وببدالکریم سروش ، معلیمین ورهبران فکری آنها ؛ برای همیشه وتا ابد ؛ در اذهان ملت مسلمان ایران ودر تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در تاریخ سیاسی ایران اسلامی ، مرده است . حالا شما چطور می خواهید این مرده را زنده کنید . خودتان بهتر می دانید که زهی تلاش بیهوده می کنید وعرض خود می برید وزحمت ما می دارید .

البته ناگفته نماند ،  که این روزها برخی از اصلاح طلبان شعارهایی بر زبان خود جاری می کنند  ، که جزو ارکان و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی است و شاه بیت رسالت تفکر اصول گرائی و از تکیه کلام ها و دغدغه های مقام عظمای ولایت ، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی است  .

 بعضی از این افراد ، در شعار های انتخاباتی خود ؛ از انگیزه ای عاشورایی و روحیه ای ولایی و وعشق پاک به آقا اباعبدالله الحسین دم می زنند که بی تردید چنین اشعاری ، از نقشه راهی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، برای تداوم انقلاب الهی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دور کردن شیاطین ، از جمله آمپریالیسم و صهیونیسم جهانی از انقلاب اسلامی ، ترسیم نموده اقتباس و استخراج و استنباط شده است ،

 ما که حسود نیستیم ، حال چند نفر اصلاح طلب  هم از روی آنها روخوانی و یا دیکته نوشته اند  باز هم جای خوشحالی و امیدواری است  و آرزومندیم که آقایان  در عمل ، خود فاعل و عامل به این گفتار باشند و دوستان و یاران هم کیش خودرا  ، به عمل به این گفته ها توصیه نمایند .

 اما واقعیت چیز دیگری است که قابل انکار هم نیست . چگونه ممکن است گروهی که ، عملاً و علناً و عامداً  وقاصداً ، در مقابل رهروان واقعی و عاشقان آقا اباعبدالله الحسین صف آرایی نموده و مانع از تحقق یافتن اهداف آقااباعبدالله می شوند ، به صرف بیان جملاتی ظاهر پسند به آقا اباعبدالله نزدیک شوند ، که در این مطلب ، چنین حرفهایی و یا ادامه چنین راهی را ، موجب نزدیکی به آقااباعبدالله (ع ) دانسته اند ؟

چنین حرف هایی ، ناشی از عدم شناخت و معرفت نسبت به مردم انقلابی وولایی ایران اسلامی وعدم آگاهی از راه واهداف وفلسفه قیام آقااباعبدالله الحسین (ع ) و همچنین عدم شناخت و معرفت نسبت به مولای ما ، امام خمینی  (ره ) و عدم شناخت نسبت به انقلاب اسلامی و راه امام و ولایت فقیه است .

باید حسین شناس و خمینی شناس بود ، تا بتوان آنها را درک کرد و راهشان را ، بدرستی ادامه داد .

 این حرفها ناشی از تخیلات و توهمات سیاسی است و هیچ ارزشی و ضمانت اجرای نداشته و ندارد ، و کسی هم با حرف و شعار ، به آقا اباعبدالله نزدیک نمی شود ، بلکه چون گناه این افراد گناهی توام با علم به بدی و زشتی فعل ارتکابی می باشد ، یعنی آگاهانه علیرغم علم به زشتی و نامشروع بودن عمل خود ، به آن اصرار می ورزند ، بسیار سنگین تر از دیگر افراد عادی است .

عامل نزدیکی به آقا اباعبدالله (ع ) خون و اشک است ، راه اباعبدالله راه سرخ شهادت است ، راه جوانمردی است ، راه ولایت فقیه است . که این راهها برون معرفت وبدون شناخت تحصیل نخواهد شد ..

آری بیان چنین جملات زیبایی ، فقط مسئولیت گویندگانی که خود عامل و فاعل به فعل و گفتار مورد ادعایشان نیستند و حرف و عملشان با هم منافات دارد  را ، نزد خداوند عالمیان بیشتر می کند ، و راه گریز و توجیه را از آنها در روز قیامت می گیرد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 186298
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1