فائزه هاشمی
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که حکم دادگاه موکلش امروز سه‌شنبه از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران صادر و به وی ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: بر اساس حکم بدوی صادره، فائزه هاشمی به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها و فضای مجازی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است.

ریاحی در پایان حکم صادره را "حکم بدوی" دانست و گفت که در مهلت قانونی 20 روزه برای درخواست تجدیدنظر، به رای شعبه 15 دادگاه انقلاب اعتراض خواهد کرد.

به گزارش فارس، فائزه هاشمی صبح روز شنبه سوم دی ماه جاری به صورت غیر علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شده بود.

پیشتر قرار بود نخستین جلسه‌ رسیدگی به اتهامات فائزه هاشمی صبح روز یکشنبه 23 مرداد ماه‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شود که به دلیل درخواست استمهال وکیل پرونده و برای تدارکات دفاع و موافقت دادگاه با این درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخیر افتاد و وقت رسیدگی نیز تجدید شد.

پرونده فائزه هاشمی که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم در اغتشاشات خیابانی حضور یافته بود، با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" تشکیل شده و اتهام انتسابی به فائزه هاشمی نیز به دلیل مصاحبه او با سایت روزآنلاین بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1