وزير فراري
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 وزیر فرهنگ دولت اصلاحات که از چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده است،‌ در یادداشتی با حمایت از نوشته پر از توهین و تهمت یکی از زندانیان فتنه، ادعاهای خنده داری را هم درباره حماسه ده ها میلیونی 9 دی مطرح کرده است.‌

به گزارش جهان، با وجود انتشار تصاویر مختلفی از ابعاد چند میلیونی حماسه 9 دی در تهران، مهاجرانی در ادعایی مضحک عنوان کرده است: یک ملت با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر از میدان امام حسین تا میدان آزادی به صحنه می آید و اعتراض خود را به نتیجه انتخابات اعلام می کند سرکوب می شود اما اجتماع ده تا بیست هزار نفر در میدان انقلاب حماسه نهم دی تلقی می شود و شاعران در این باره شعر می گویند.

وی چند روز پس از 9 دی 88 هم میهمان بی بی سی فارسی و مدعی شد: اگه اینا راست میگن و مردم زیادی نهم دی اومدن برا راهپیمایی پس چرا یه بارم با هلیکوپتر ازشون فیلمبرداری نکردن و نشون ندادن!
این در حالی بود که بیشترین تصاویر پخش شده از 9 دی در صدا و سیما، صحنه هایی بود که با هلیکوپتر فیلمبرداری شده بود.

مهاجرانی در یادداشت اخیرش همچنین با حمایت از سران فتنه و آقای هاشمی رفسنجانی، از طرح انتقادات درباره او ابراز نارضایتی کرده است: تقریبا تمامی یاران و نزدیکان امام خمینی در دوران رهبری ایشان یا حذف شدند یا استعفا دادند و یا از غصه دق کردند. آخرین و مهمترین آن ها آیه الله هاشمی رفسنجانی حال و روزش همین است که می بینیم. ممنوع از اقامه نماز جمعه و مسدود شدن سایت و آوار ناسزا های هر روز و شب بر سرش."

مهاجرانی تا پیش از خروج از ایران،‌ عضو حزب کارگزاران سازندگی، از احزاب نزدیک به هاشمی بود. او معاون پارلمانی دولت هاشمی هم بوده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:مهاجراني,اصلاحات,سايت هاشمي,وزيراصلاحات,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 186377
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1