انتصاب
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 

پذیرش استعفای "احمدزاده" توسط احمدی نژاد
معاون سابق مشایی؛ رئیس سازمان میراث فرهنگی شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 4 روز از استعفای "احمدزاده کرمانی" رئیس جمهور استعفای وی را پذیرفت و "سید حسن موسوی"؛ معاون سابق مشایی را رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کرد.


 

 

 

 

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، روح الله احمدزاده کرمانی 29 اردیبهشت امسال رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد و پس از گذشت 8 ماه 11 دی ماه استعفا داد. استعفایی که همان روز از سوی خبرگزاری فارس تحت عنوان "زمزمه های جدایی احمدزاده از میراث فرهنگی" منتشر شد.
علی رغم ارائه استعفای احمدزاده به رئیس جمهور، برخی مسئولان در ریاست جمهوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بر آن آمدند تا موضوع را یک "شایعه" اعلام کنند و مهر "تکذیب" بر آن بزنند اما محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهور پس از گذشت 4 روز امروز رسماً با استعفایی که به قول مسئولان اصلاً وجود نداشت، موافقت کرد.

رئیس جمهور، "سید حسن موسوی" را به جای "احمدزاده" بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب کرد.

سید حسن موسوی، نخستین معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت نهم بوده است، زمانی که اسفندیار رحیم مشایی رئیس این سازمان بود.

وی پس از جدایی از سازمان میراث فرهنگی، مشاور اسفندیار رحیم مشایی در مرکز جهانی شدن شد.

سید حسن موسوی که پیش از ورود به سازمان میراث فرهنگی در سوابق خود مسئولیت های اقتصادی از جمله مدیر عاملی سایپا یدک را دارد پس از تغییر روسای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یکی از گزینه احتمالی برای ریاست این سازمان معرفی می شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:مشايي,ميراث فرهنكي,حسن موسوي,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 186341
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1