انتخابات
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني


خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار و صلابت نظام اسلامی را تضمین می کند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار مسؤولان فرماندهی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با گرامی داشت سالروز حماسه 19دی، این روز را از ایام الله و سرآغاز انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی افزود: در پی اهانت به امام راحل در یک روزنامه مراجع و حوزه های علمیه به خروش آمدند و مردم و بازاریان نیز با حضور در بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما ضمن اعلام حمایت از امام راحل، بیزاری خود را از این اقدام رژیم نشان دادند.

این مرجع تقلید بیان داشت: در پی خروش مردم و حوزویان، رژیم مردم را به گلوله بست و تعدادی از مردم قم را به شهادت رساند و عده ای را نیز زخمی کرد.

وی با بیان اینکه کشتار مردم قم تلاطم عجیبی در سراسر کشور ایجاد نمود و خشم عمومی از رژیم شاه سراسر کشور را فرا گرفت، تاکید کرد: چهلم هایی که در پی حرکت مردم قم در کشور گرفت، پایه های رژیم را متزلزل کرد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بسیار با عظمت است و گذشت زمان نیز این مساله را به منصه ظهور رسانده است، تصریح کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیای عبور کرده و باعث بیداری محرومان و مستضعفان و درهم شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بحران های مختلفی از جمله هشت سال دفاع مقدس عبور کرده است، گفت: باید برای ایفای نقش در انقلاب اسلامی با بصیرت و بینش حرکت کرد و رسالت خود را به درستی انجام داد و به اندیشه های امام راحل توجه ویژه ای داشت.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه مردم رکن اصلی انقلاب هستند، گفت: مردم پا برهنه و مستضعف در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش و تاثیر داشته اند و مرفهین بی درد سهمی در این بین نداشته اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم، ارزش های اسلامی را رکن دوم انقلاب دانست و با اشاره به نحوه شکل گیری حکومت در اسلام، گفت: بر اساس آموزه های دینی در راس حکومت باید نبی، امام معصوم و یا ولی فقیه حاکم باشد.

وی ولایت فقیه را رکن دیگر انقلاب اسلامی دانست و با تجلیل از مدیریت و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: بعد از ارتحال امام، حضرت آیت الله خامنه ای به بهترین شکل ممکن کشتی انقلاب را هدایت کرده اند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه های دفاع از ارزش های دینی و انقلابی حضور داشته اند و با نقش آفرینی خود توطئه های بدخواهان و استکبار جهانی را نقش برآب کرده اند

 


نظرات شما عزیزان:

ABBAS
ساعت14:00---14 دی 1390
سایت توپی بود من لینکت کردم تو ام منو با نام بهترین مداحی ها لینک کن دمت گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 186335
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1