عقده های جنسی
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 یاران خاتمی هر روز برهنه تر از دیروز +تصاویر

حکایت رنگ عوض کردن یاران خاتمی، حکایتی تکرای برای افکار عمومی جامعه شده است و مردم هر روز با خبر جدیدی از تغییر و تحول ظاهری و باطنی مشاوران، وزیران، معاونان و خبرنگاران دولت اصلاحات مواجه می شوند!
 
برخی یاران و همراهان خاتمی در دولت اصلاحات که در آن دوره ۸ ساله، ریاکارانه در پست های دولتی از اسلام و انقلاب دفاع می کردند، امروز هم در "عمل" و هم در "گفتار" نشان می دهند که هیچ اعتقادی به گفته های پیشین خود نداشته اند و اعمال، رفتار، کردار و گفتار آنها تنها از روی تزویر، ریا و عوام فریبی بوده است. 

یکی از این اشخاص؛ فریبا داوودی مهاجر، مدیر کل زنان وزرات کشور، مشاور وزیر ارشاد، مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم در دولت اصلاحات است که کوله باری از پست های دولتی را یدک می کشد. 

وی که در حوادث پس از انتخابات از کشور گریخت و به اردوگاه فتنه گران در غرب پیوست، نخستین بار در برنامه ماهواره ای پارازیت نقاب از چهره پلید خود برداشت تا دستان عروسک گردان فریبا داوودی مهاجر پس از چند سال نمایان شود. 



مشاور سابق خاتمی پس از کشف حجاب در این برنامه تاکید می کند که " دوست من شايد انتقاد شما مبني بر اينكه چرا در مقابل دوربين تا مدت ها حجاب داشتم و در پشت دوربين نداشتم صحيح باشد. اما هر انساني در زندگي شخصي مشكلات و مسايل مخصوص به خود را دارد كه نمي تواند آن را علناً بيان كند. من نزديك به ۲۷ سال چادري بودم و برداشتن آن بعد از اين مدت حتماً مي توانست تبعات مختلفي را در خانواده ايجاد كند يا حتي موجب بروز مشكلاتي براي اطرافيان شود. اما زماني رسيد كه ديدم زمان آن رسيده است كه بايد با خودم و مخاطب شفاف باشم " 

براساس این گزارش، تاسف بارتر از این مسئله بازگشت به گذشته و مرور یکی از سخنرانی های وی است؛ فريبا داوودي مهاجر طي سخناني در مراسم شب تاسوعاي حسيني در حسينيه‌ ارشاد از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) می گوید و تاکید می کند: "پيام زينب براي زنان ما مسووليت اجتماعي و نه پرده‌نشيني و خانه‌نشيني است." 

وی ادامه می دهد: " پيام ديگر عاشورا افشاگري بود، اگر از ديدگاه جامعه‌شناسي تاريخي به عاشورا بنگريم اين پيام را درك مي‌كنيم. عاشورا جنگ ميان آب و عطش نبود، بلكه مقابله با ظلم و ناداني بود. عاشورا مكتب تاريخ‌ساز و انسان‌ساز و در پي اجراي عدالت بود.
زينب كه پيام آورعاشورا ناميده مي‌شود پيش از آن زني مستقل بود كه در تمام صحنه‌هاي سياسي ـ اجتماعي جامعه حضور داشت. اگر ايشان زني پرده‌نشين بود چگونه مي توانست با چنان اقتداري با يزيد صحبت كند. زينب علي‌الاصول به لحاظ نفس مشاركت در جريان سياسي وارد عرصه عاشورا شد در حالي كه ۱۳۰۰ سال بعد از آن جريان علماي اسلام با مدرسه رفتن دختران مخالفت مي‌كردند. آيا آن‌ها زينب را نشناخته بودند؟ چه مشاركتي بالاتر از حضور در جنگ و عاشورا. آيا سخنان ايشان در برابر يزيد از خون حسين كمتر است و از يك زن پرده‌نشين مي‌شود انتظار چنين سخناني را داشت؟ " 

بازخوانی صحبت های داوودی مهاجر که حدود ۷ سال پیش در جمع اعضای دفتر تحکیم بیان شد، بیش از هر چیز موجب تاسف انسان می شود و قطعا زینب، زینب و حسین، حسین کردن وی همانند قرآن های بر سر نیزه رفته هیچ ارزشی ندارد؛ چه آنکه هرچه می گذرد، داوودی مهاجرعریان تر و برهنه تر از دیروز می شود! 

مشاور وزیر ارشاد دولت خاتمی که روزی قرار بود با آقای وزیر مردم را ارشاد کرده و فرهنگ جامعه را تعالی ببخشند، هر روز تصاویر جدیدتری از برهنگی خود منتشر می کند تا مردم بیش از گذشته با چهره واقعی این عروسک خیمه شب بازی غرب آشنا شوند. 
















نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 186349
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1