عباس توفیق
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

«عباس توفیق» و پروژه شکار زنان برای جاسوسی+عکس

«عباس توفیق» یکی از عناصر پشت‌پرده کودتای سبز و از روزنامه‌نگاران ضدانقلاب که ارتباطات گسترده‌ای با اپوزیسیون برانداز مقیم آمریکا دارد، با هماهنگی «هوشنگ امیراحمدی» در تلاش برای بازگشت به ایران است.



«عباس توفیق» که پیش از انقلاب ناشر نشریه «توفیق» بود و پس از پیروزی انقلاب به آمریکا گریخت، ارتباطات گسترده‌ای با دفتر رضا پهلوی، هما سرشار (رابط رژیم کودک‌کش صهیونیستی با نویسندگان ایران) و حلقه وابسته به «بنیاد اشرف پهلوی» در واشنگتن دارد و در جریان فتنه سبز اقدام به برپایی همایش‌هایی علیه جمهوری اسلامی و پخش گسترده تی شرت و دست‌بند سبز برای حمایت از فتنه گران کرد.

«عباس توفیق» که ۷۸ ساله است، تجربه و سابقه‌ای طولانی در «فریب و اغفال زنان» دارد و در لس‌انجلس و کالیفرنیا به «فساد جنسی» و «هرزه‌گی» شهره است تا جایی که مدیر یکی از کتابفروشی‌های بزرگ ایرانی آمریکا طی تماسی با «صراط‌نیوز» از برنامه‌ریزی‌های گسترده وی برای شکار زنان متشخص ایرانی و اغفال آنان پرده برداشته و اسناد و مدارک مستندی را ارائه کرده است.

سابقه «عباس توفیق» در فریب زنان و دادن وعده‌های دروغ ازدواج به آنان در حالی است که حتی تعدادی از نزدیکان وی با ارسال مدارکی برای رسانه‌های ایرانی فاش کرده‌اند که «عباس توفیق» با نشان کردن زنانی از خانواده‌های اصیل و دارای ارتباطات اجتماعی- فرهنگی گسترده در ایران، آنان را به آمریکا دعوت می‌کند و سپس با برنامه‌ریزی هدفمند، از چنین زنانی برای پیشبرد اهداف سیاسی- فرهنگی خود در ایران استفاده می‌کند.

در یکی از این موارد، زنی که مورد اغفال قرار گرفته بود، پس از بازگشت فوری به ایران شکایتی را علیه توفیق تقدیم دادستان کل کشور کرده است و خواهان رسیدگی به پرونده «عباس توفیق» برای «شکار زنان ایرانی» با هدف «سوءاستفاده جنسی و سیاسی» از آنان و اخذ خسارت شده است.

«عباس توفیق» صاحب دختری به نام «عباسه» نیز می‌باشد که از معشوقه‌های خوانندگان لس‌انجلسی فراری مانند «عارف» بوده است و با «داریوش اقبالی» (دیگر خواننده لس آنجلسی ضدانقلاب) در برگزاری کنسرت‌های موسیقی اعتراضی علیه جمهوری اسلامی همکاری نزدیک دارد.

براساس گزارش‌های موثق، توفیق که صاحب میلیاردها ثروت در ایران است، با شورای ایرانیان- آمریکائیان و هوشنگ امیراحمدی ارتباطاتی را برقرار کرده تا زمینه های بازگشتش به ایران را فراهم کند. وی قصد دارد تا پس از بازگشت به ایران به فعالیتهای خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکل جدیدی ادامه دهد.

پیش از این نیز قبل از بازداشت هاله اسفندیاری افرادی مانند «شاکری» با همین شکل و اهداف به ایران آمدند، اما با هوشیاری سیستم امنیتی- قضایی، بازداشت و روانه زندان شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:عباس توفیق,فساد جنسی,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 186371
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1