حسن نصرالله های آینده
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني
این امر نشان می دهد این کودکان علاوه بر اینکه علاقه بسیار زیادی به دبیرکل حزب الله لبنان دارند، مایلند خودشان نیز در آینده به یک به «حسن نصرالله» تبدیل شوند از همین رو از هم اکنون در حال تمرین شیوه سخنرانی وی هستند.
به گزارش شیعه آنلاین، پس از به شهادت رسیدن «عماد مغنیه» فرمانده نظامی حزب الله لبنان، حجة الإسلام و المسلمین سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در یک پیام تلویزیونی اعلام کرد که "شهادت افرادی همچون شهید عماد مغنیه باعث می شود که ده ها عماد مغنیه دیگر در حزب به وجود آید."

با بررسی برخی کیلیپ های منتشر شده در سایت های اینترنتی جهان عرب می توان دید که جامعه لبنانی هودار حزب الله و دبیرکل آن، از زمان فعلی در حال تربیت کودکان و نوجوانانی است که در آینده هر یک از آنان به «حسن نصرالله» دیگری تبدیل خواهند شد.


گفتنی است این کودکان و نوجوانان که علاقه بسیار زیادی به سید «حسن نصرالله» دارند، از سنین کودکی سخنرانی های وی را حفظ کرده و با همان لحن، لجهه و شیوه تکرار می کنند.
ناگفته نماند این امر نشان می دهد این کودکان علاوه بر اینکه علاقه بسیار زیادی به دبیرکل حزب الله لبنان دارند، مایلند خودشان نیز در آینده به یک به «حسن نصرالله» تبدیل شوند از همین رو از هم اکنون در حال تمرین شیوه سخنرانی وی هستند.

به امید آن روزی که این کودکان به سید «حسن نصرالله»های آینده تبدیل شوند. در ذیل، لینک های برخی از نمونه های این کودکان و سخنرانی آنان که از نظر سخن و نیز لحن، لجهه و شیوه شبیه به دبیرکل حزب الله لبنان است، آمده:
www.youtube.com/watch?v=HQjSdni1Wtc&feature=related
www.youtube.com/watch?v=spGkdTEhNNA&feature=related
www.youtube.com/watch?v=6MyaZiuy_94&feature=related

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:سيدحسن نصرالله,جوانان حزب الله,شهددت طلبان,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 186310
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1