تناقض
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

در تناقضی آشکار صورت گرفت؛
از پیام نوروزی تا تهدید به حمله توسط سران رژیم صهیونیستی!
شیمون پرز، رییس جمهوری اسرائیل هم روز دوشنبه در پیامی که از رادیو اسرائیل پخش شد، اول به زبان فارسی و بعد به زبان عبری، نوروز را به مردم ایران و ایرانیان تبریک گفت!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز مقامات رژیم صهیونیستی در تناقضی آشکار همزمان که ادعای دوستی با مردم ایران را داشته و برای آنها به مناسبت نوروز تبریک می فرستند تهدید می کنند که به تاسیسات هسته ای ایران در تابستان حمله خواهند کرد! سایت رایو فردا در این زمینه نوشت:

اسرائیل: زمان زیادی به مصونیت تاسیسات هسته ای ایران نمانده است(!)

ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل روز دوشنبه گفت که «مقابله با خطر ایران اتمی برای آن کشور نسبت به دیگر کشورهای جهان از فوریت بالاتری برخوردار است(!)» وی همچنین هشدار داد که فرصت زیادی تا مصونیت برنامه هسته ای ایران در برابر هرگونه اقدام نظامی احتمالی، باقی نمانده است.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس، ایهود باراک که در برابر کمیته دفاع و امور خارجه پارلمان اسرائیل سخن می گفت همچنین افزود که تحریم های شدیدتر بین المللی علیه ایران برای افزایش فشار بر رژیم تهران جهت تلاش برای متوقف کردن بخش هایی از برنامه هسته ای آن کشور ضرورت دارد.

آقای باراک در همین حال تأکید کرد اسرائیل تصمیم درباره سرنوشت خود را به دیگران واگذار نخواهد کرد. پیشتر، نخست وزیر اسرائیل هم این موضع را اختیار کرده و بر آن تاکید کرده بود.
ایهود باراک گفت :«برنامه هسته ای ایران به شکلی مداوم در حال رشد و نزدیک شدن به مرحله نتیجه دهی است و در شرف آن است که به حالت مصونیت در برابر هرگونه حمله نظامی برسد.»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پیشتراعلام کرده بود که اسرائیل هنوز راجع به دست زدن به حمله نظامی علیه ایران تصمیمی نگرفته، اما مقام های ارشد اسرائیلی که از انجام تهاجم پیشگیرانه بر ضد برنامه هسته ای ایران پشتیبانی می کنند، می گویند برای هرگونه حمله و نتیجه موثر، اسرائیل می بایست تا قبل از شرع تابستان حمله نظامی علیه ایران را اجرایی کند.

اسرائیل هرگونه دستیابی جمهوری اسلامی ایران به تسلیحات اتمی را بزرگترین خطر برای ادامه حیات خود می داند.

بنیامین نتانیاهو در آخرین سفر خود به آمریکا گفته بود: «دیپلماسی در برابر برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کارساز نبوده‌است و دولت اسرائیل نمی‌تواند در برابر رژیمی که برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کند و آشکارا به نابودی اسرائیل فراخوان می‌دهد، مدت زمان زیادی صبر کند.»

دولت محافظه کار آقای نتانیاهو از زمان تشکیل موضع تندی در مورد ایران اختیار کرده و در ماه های گذشته در تلاش است حمله نظامی به ایران را تشویق کرده و برای آن حمایت کسب کند.
جالب است که دقیقا زمانی سران این رژیم مردم ایران را تهدید می کنند که احتمال حمله به کشورشان نزدیک است که برایشان به مناسبت نوروز پیام صلح ارسال می کنند!!!!

در جای دیگر شاهد آن هستیم ایران که توسط نتایناهو و پرز  و ... تهدید می شوند به مسئولین جمهوری اسلامی به خاطر تهدید دیگر کشورها! انتقاد می کنند!

سایت رادیو فردا در مورد این انتقاد سران رژیم صهیوینستی نوشت:
شیمون پرز، رییس جمهوری اسرائیل هم روز دوشنبه در پیامی که از رادیو اسرائیل پخش شد، اول به زبان فارسی و بعد به زبان عبری، نوروز را به مردم ایران و ایرانیان تبریک گفت.

وی همچنین از رهبران ایران خواست «دست از تهدید دیگران» بردارند و به سوی «صلح و همزیستی مسالمت آمیز» حرکت کنند. آقای پرز همچنین در این پیام به رهبران ایران گفته «نه دیگران را تهدید کنند و نه کاری کنند که فرزندانشان مجبور به فرار از خانه هایشان شوند.»

محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران در یکی از اولین سخنرانی ها دور اول ریاست جمهوری، اشاره ای به «محو اسرائیل» کرده بود که واکنش های زیادی در پی داشت. رهبران دولتی اسرائیل در سال های اخیر همواره برای یاد کردن از ایران، به عنوان «کشوری که می خواهد یک کشور دیگر را محو کند» اشاره کرده اند و برنامه اتمی ایران را در همین راستا می دانند.

اسرائیل در ماه های اخیر سیاست تندی برای حمله نظامی به ایران اتخاذ کرده و گفته حتی بدون چراغ سبز آمریکا هم ممکن است دست به کار شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:ايهود باراك,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 186334
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1