سانحه
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

آخرین اخبار از اوضاع جسمی علی دایی پس از تصادف و عمل

به گزارش جهان، ایرنا شب یکشنبه نوشت: بدنبال واژگونی سواری پرادو در كیلومتر هشت ورودی شهر بادرود در آزاد راه نطنز - كاشان، علی دایی آقای گل جهان مجروح شد.

این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب هنگامی كه دایی درحال بازگشت از اصفهان به تهران بود، رخ داد.

مهر هم در این باره نوشت: سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

علی دایی که پس از شکست 3 بر 2 راه آهن برابر سپاهان اصفهان به همراه برادرش محمد و دستیارش میاچ با وسیله شخصی از اصفهان عازم تهران شده بود در حوالی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که در این سانحه علی دایی دچار صدمه دیدگی جزئی از ناحیه سر شد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

دایی به اتاق عمل رفت/ وضعیت کنونی

روایت فارس هم از این حادثه اینگونه است: علی دایی که بر اثر حادثه چپ کردن خودرو در منطقه بادرود واقع در نزدیکی کاشان از ناحیه سر و گوش دچار آسیب شده بود برای انجام عمل جراحی ترمیمی روی پوست به اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران، مقامات بيمارستاني گفته اند، دايي در حال حاضر با بيرون آمدن از اتاق عمل در وضعيت هوشياري به سر مي برد و پزشکان اعلام کرده اند حال عمومي دايي مناسب است.

تجمع هواداران

در همین حال(ساعت 23) حدود ۱۵۰ هوادار با اطلاع از خبر این حادثه، پشت در بیمارستان حضور دارند اما از ورود آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می‌شود.

علت حادثه

سرهنگ مهماندار رئيس پليس راه کشور درباره علت تصادف دایی گفته است: دایی در کيلومتر 135 آزادراه اصفهان-تهران به دليل عدم توجه به جلو دچار سانحه رانندگي شد و خودروي وي چپ کرد.

خدا را شکر خوبم ؛ به خیر گذشت!

بنابر اخبار امروز یکشنبه، خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.
دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»

صدمه مغزی نداشته است

دکتر غنی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط علی دایی اظهار داشت: پس از اینکه ایشان در مسیر کاشان صدمه دید به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد. ابتدا جراح اعصاب کار خود را بر روی دایی آغاز کرد و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد وی صدمه مغزی نداشته است.

وی افزود: متاسفانه نیمه راست صورت دایی صدمه شدیدی دیده و در بین آن پارگی نیز دیده می‌شود. این پارگی‌ها در سمت چپ صورت دایی نیز بود که مجبور شدیم عمل پیچیده‌ای روی ایشان انجام دهیم اما وضعیت کلی او خوب است.

دکتر غنی ادامه داد: قسمتی از گوش ایشان متلاشی شده بود و به همین دلیل عملی روی غضروف گوش دایی به دلیل کندگی پوست انجام دادیم. دایی صبح در اتاق عمل بود ولی در حال حاضر در شرایط خوبی است. خوشبختانه ایشان شکستگی نداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دایی ۳ روز باید تحت مراقبت باشد اما با درخواست خودش بعدازظهر امروز به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل خواهد شد.

کمربند ایمنی جان آقای گل جهان را نجات داد

به گفته دکتر غنی "خوشبختانه بستن کمر بند ایمنی از افزایش صدمات بر اثر واژگونی خودرو بر این ناحیه را کاهش داده و جلوگیری کرده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دايي,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 186351
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1