دكترين نظامي
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

واکنش سپاه به دکترین جدید نظامی آمریکا

سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اولین کنگره سراسری پزشکی دریایی در بندرعباس با اشاره به دکترین جدید نظامی آمریکا، گفت: تجهیز و تقویت توانمندی ساختار رزمی ما با احتساب دکترین جدید نظامی آمریکا حالت می‌گیرد.

فدوی با اشاره به دکترین جدید نظامی آمریکا که در آن از جمهوری اسلامی ایران و چین به عنوان دشمنان بزرگ خود یاد کرده است، ‌ گفت: در محاسبات رزمی و دفاعی خود قطعا دکترین جدید آمریکا که جنگ‌های دریایی و سایبری را مبنا قرار داده، مورد توجه جدی قرار خواهیم داد.

وی افزود: اگر تا دیروز برخی دشمنان از اعلام شفاف، صریح و مستقیم دشمنی خود خودداری می‌کردند، ‌ امروز دشمنی خود را آشکارا بیان و بطور شفاف آن را ابراز می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برگزاری اولین کنگره سراسری پزشکی دریایی به میزبانی فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، ‌ گفت: شرایط منطقه‌ای ایجاب می‌کند تا به‌‌ همان نسبت که نیرو و ادوات رزمی خود را در بهترین شرایط آمادگی نگه می‌داریم، ‌ بهداری رزمی، ‌ اورژانس و بیمارستان‌های خود را نیز به حالت آماده باش کامل درآوریم.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک انبوه ادوات و شناورهای امداد و نجات را بر پایه امکانات و قابلیت‌های جدید وارد سازمان بهداری رزمی خود خواهیم کرد.

فدوی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که موضوع امداد و نجات فقط مربوط به زمان جنگ نیست و یک موضوع شبانه روزی است، علاوه بر چندین درمانگاه، ‌ دو بیمارستان بزرگ یکی در شرق و دیگری در غرب تنگه هرمز دایر کرده‌ایم که در حال حاضر به عموم هموطنان خدمات رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های طب دریا برای شناسایی و ارائه راهکار برای موضوعات متنوع و گوناگون امدادی، ‌ بهداشتی و درمانی به طور کامل شکل خواهد گرفت.

دریادار فدوی با بیان اینکه مسیر تعامل مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با مجموعه‌های دفاعی و نظامی بیش از پیش هموار شده است، ‌ گفت: برای عملیاتی کردن نتایج تحقیقات در موضوع بهداشت و درمان و تحول در موضوع ادوات، ‌تغذیه، ‌ پوشش و لباس نیروهای مستقر در مناطق جغرافیایی حوزه خلیج فارس برنامه‌های خوبی در حال پیگیری است.

وی افزود: ارتباط در موضوع امداد و نجات دریایی، بسیار مهم و زمان رسیدگی به جان انسان‌ها در دریا بسیار تعیین کننده است و با توسعه زیر ساخت‌ها باید زمان رسیدگی به مصدومان حوادث دریایی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

فدوی با تأکید بر اینکه وعده‌های الهی حق است و شرط تحقق وعده‌هایش را عمل ما قرار داده است، گفت: اگر در مسیر رضایت و خشنودی خدا حرکت کنیم خدای متعال همه علل و عوامل را به امداد خواهد فرستاد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با یاد خدا و روز حساب، خیر مطلق از ما سربزند.
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:سردارفدوي,ندسا,نيروي دريايي,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 186376
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1