منجي اسرائيل
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

این بار منجی اسرائیل کیست؟

چندی پیش در اخبار یاهو خبری درج شده بود که شهروندان اسرائیلی از نتانیاهو خواسته بودند که بخاطر اجرای شوی مدونا در 29 می 2012– خواننده زن امریکایی که از طرفداران اسرائیل است – از حمله به ایران ( تاسیسات هسته ای ) صرف نظر کند یا لااقل تا آن تاریخ  دست نگه دارد. زیرا با حمله به ایران، این کشور متقابلا با حمله نظامی به اسرائیل ضربه مهلکی وارد خواهد کرد  و این سرزمین موشک باران خواهد شد.

 حتی هاآرتص آورده است که : «برخی از افرادی که این نوشتار را می‌خوانند، تا پس از زمستان زنده نخواهند ماند. البته برخی از آنها به مرگ طبیعی نخواهند مرد. اسرائیل اعلام کرده پیش از بهار به ایران حمله می‌کند. اگر ارزیابی‌ها درست باشد، صدها و بلکه هزاران اسرائیلی در حمله موشکی تلافی جویانه که قطعاً رخ می‌دهد، از میان خواهند رفت».

     

جالب آنجاست که این بار مردم اسرائیل به میدان آمده اند و خبری که همگان می بینند از جانب مردم است! این سناریوی ساختگی حاکی از این است که سیاستمداران  اسرائیلی این بار خود را در پشت بلندگوهای مردمی پنهان کرده اند و از زبان مردم سخن می رانند. آنها سعی دارند که اهداف خود را از بستر حکومتی به بستر مردمی انتقال داده تا با مظلوم نمایی نگاههای مردم دنیا را جذب کنند و خود را تبرئه کنند !!

شاید در وهله اول به نظر بیاید که نتیجه موجود در بطن خبر ‏، نشان از توان نظامی و قدرتمندی ایران دارد و اسرائیل در مقابله با ایران حتما شکست خواهد خورد و حتی با خاک یکسان می شود!!! اما این تنها نتیجه ای نیست که نویسندگان صهیونیستی با نوشتن این خبر در نظر داشتند. بلکه بالعکس به طور حتم با درج این ماجرای ساختگی و طراحی شده راه را برای رسیدن به مقاصد شوم خود هموار خواهند کرد. چرا که هیچگاه به ضعف کشاندن رژیم غاصب اسرائیل و افول چهره آن در جهان جز برنامه کاری  آنها نیست . ما آنچه مشهود است این موضوع تنها یک “دروغ بزرگ” است و وضعیتی از پیش تعیین شده است! 

پس می توان با نگاهی دقیقتر مقاصد شوم این خبر را چند مورد دانست:

1- هشدار :  

تلویحا به ایران هشدار دهد که قصد حمله به تاسیسات هسته ای را دارد تا ایران با کوتاه آمدن ، برسر میز مذاکرات هسته از موضع پایین وارد شود.

2- تهدیدی بزرگ برای منطقه:

ایران را خطری برای منطقه نشان می دهد ، ‌به طوری که حتی اسرائیل که سرآمد  توان نظامی است نمی تواند در مقابل ایران قرار بگیرد چه برسد به کشورهای دیگر منطقه.

3- تحمیل استراتژی رزمی – دفاعی ایران به نام حمله به مردم بی دفاع  به اذهان ملتهای جهان :

 یعنی تحمیل این هراس به مردم ملتهای دنیا که استراتژی ایران در جنگ تنها متوجه صحنه رزم نیست بلکه این کشور خانه های مردم بی دفاع را نیز گلوله باران خواهد کرد . این یعنی ایران اسلامی دشمن بشریت است و ادامه همان پروژه ایران هراسی که سالها برای القای آن کوشیده اند.

4- داشتن انگیزه برای دستیابی به سلاحهای کشتار جمعی ( هسته ای ):

 القای این که کشور ایران با وجود چنین استراتژی و دارا بودن موشکهای دوربرد، بی شک در پی دست یابی به سلاح هسته ای می باشد که با دستیابی به آن خطر بزرگی نیز برای تمامی مردم کشورهای جهان تبدیل خواهد شد .

5- لزوم ترور دانشمندان هسته ای ایران:

زیرا ایران تهدیدی برای منطقه است و به مرز دستیابی به سلاح اتمی رسیده است . برای آنکه ایران از مسیر پیشرفت خود باز بماند بایستی دانشمندان هسته ای آن را ترور کرد تا  تهدیدات هسته ای ایران از بین برود.

6- فشار بر سوریه :

 با وجود این خطر در منطقه ، بی شک سران کشورهای عربی اتحاد ضد ایرانی را بیشتر از پیش  اتخاذ خواهند کرد و در پی آن به سوریه بیشتر فشار خواهند آورد. چرا که اتحادیه عرب در چند ماه اخیر با دخالت در سوریه  که با هدف براندازی حکومت بشار اسد همراه است ، در صدد هستند موضع اسرائیل را تقویت کنند. زیرا بشار اسد ارتباط تنگاتنگی با ایران و لبنان دارد و وجود این حکومت  برای کشور اسرائیل خطر بزرگی است.

7- منزوی کردن ایران و  لزوم تشدید تحریم ها:

 در تلاش هستند با معرفی ایران به عنوان خطر منطقه ای  بر مناسبات منطقه ای و حتی جهانی ایران تاثیر گذاشته و آن را منزوی کنند . و در ادامه با اهرم تحریم به ایران خصوصا با تحریم نفتی که در ماههای اخیر مطرح می کنند  فشار بیشتری وارد کنند .

8- انفصال ایران با جنبش های بیداری اسلامی :

آنها حتی با تلاش برای مخدوش کردن چهره ایران خواهان آن هستند که ارتباطات تنگاتنگ ایران با جنبش ها را نیز متاثر کنند . چرا که در ماههای اخیر و برگزاری همایشهای متعدد بیداری اسلامی و پیوند خوردن ایران به جنبش ها ،‌ اسرائیل را نگران کرده است  و بی شک این کشور از ترفند های متعددی برای جدایی انداختن بهره می جوید تا با تبلیغات ایران هراسی خود ، مردم آزادیخواه را از همراهی با ایران باز دارند .

9- تثبیت مواضع سپر موشکی :

امریکا با ایجاد سپر ضد موشکی در خاک ترکیه با مخالفتهای شدید مردمی روبرو شده است که مردم آنرا تهدید آمیز می خوانند. بنابراین با نشان دادن ایران به عنوان تهدید منطقه ای ، لزوم گسترش سپر های ضد موشکی خود را در منطقه اثبات می کند  و آن را برای ایجاد امنیت و ثبات برای مردم معترض لازم و ضروری  می داند.

 10- اما مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که “حمله به تاسیسات ایران” تنها یک بولوف سیاسی است و اسرائیل در حقیقت توان و جرات حمله به ایران را ندارد . بنابراین اسرائیل ناگزیر است برای جبران بولوف خود و رهایی از وضعیت قرمز “دروغ بزرگ “ از وجود یک خواننده بهره بگیرد و جز این چاره ای ندارد.

بهر حال اسرائیل و امریکا به هیچکدام از خواسته های خود نخواهند رسید چرا که ایران ،‌ چرا که مردم منطقه و جهان پی به مقاصد شوم رژیم صهیونیستی برده اند و چهره اصلی آن نمایان شده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 186333
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1