ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 فروش بیسکویت حرام در بازارهای تهران

بر اساس نوشته پشت بسته این بیسکویت، در تولید آن از "ژلاتین گاو" استفاده شده که بر اساس فتوای مراجع تقلید خوردن آن حرام است / این نوع بیسکویت به صورت کاملا رسمی و با مجوز وزارت بهداشت وارد جمهوری اسلامی ایران شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟
از سایبر کامند (Cyber Command) چه می دانیم؟ در دوران پس از جنگ سرد و در آغاز عصر جنگ‌های سایبری آرایش رزمی نیروهای آمریکا چگونه شکل گرفته است؟ آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ تهاجم سایبری به سایر ملت‌های دنیا چگونه آغاز شد؟ برای پاسخ بدین سؤالات با گزارش ویژه  همراه شوید...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:سايبري,تهاجم سايبري,سايبري امريكا,,
ارسال توسط محمد برازجانی

 

گفتگوی مشاور کروبی با صدای آمریکا درباره پروژه «هدیه شصت»
و استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان *کواکبیان اصلاح طلب نیست، فرصت طلب است!
مجتبی واحدی: طیفی از اصلاح طلبان سعی کردند با تابلوی رسمی تحریم -که طبق فرموده آقای بنی صدر، معنایش تقابل رسمی با نظام است- وارد نشوند/ نه خواهرزاده بودن دلیل اصلاح طلب بودن کسی است و نه این که یک نفر عضو یک حزب اصلاح طلب باشد!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:مجتبي واحدي,اصلاحات,مشاوركروبي,,
ارسال توسط محمد برازجانی

کمک های ما به اسرائیل!!

 تصویب نامه مورخ 20/05/61 هیئت وزیران ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مصوب 1373 و .. همه و همه بارها هرگونه معامله تجاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اسرائیل و عمال آن را غیر قانونی دانسته اند. امام معلوم نیست کدام یک از این قوانین در این کشور در حال اجراست! کدام سخن پیر جماران تحقق یافته است و کدام یک از آنها را آقایان مسئول جامه عمل پوشانده اند؟! که شرکتی مانند نستله با در اختیار داشتن 50.1% سرمایه گذاری شرکت Osem اسرائیل، باید یکی از کارخانه هایش سر از قزوین ما در بیاورد و تازه ما قرارداد ببندیم که کل خاور میانه را در یک سری از محصولاتش پوشش دهیم
روزی حضرت امام ره فرمود:اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

کودکان اسرائیلی بر روی بمب هایشان می نویسند:«هدیه ای برای کودکان فلسطین». ما نیز با خرید هرکدام از این کالاها چنین مضمونی را برآورده کرده ایم. حال انکه دختر 18 ساله آمریکایی در مسیر بولدوزر اسرائیلی می نشیند و جان می سپارد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

مصاحبه با نامزدهای نمایندگی مجلس

 

همانطور که مستحضرید بیش از پنج هزار نفر احساس تکلیف کردند که مردم آنها را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند! از این رو خبرنگار ما با چند تن از این افراد مصاحبه های کوتاهی انجام داده است تا دلیل این احساس خود نماینده بینی را کشف کند.

در زیر سوال و جواب خبرنگار ما با تعدادی از کسانی را که برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند را می خوانید:

ثبت نام کننده اول

س: میشه خودتان را معرفی کنید و بفرمایید انگیزه شما از نامزد انتخابات مجلس شدن چیه؟

ج: خواهش می‌کنم...

س: خودتون رو معرفی نمی‎کنید؟

ج: صبر داشته باش برادر من!

س: آقا 5 دقیقه گذشت، اگر معرفی نمی‎کنید من برم...

ج: چقدر عجولی شما! من ایوب صابری هستم 51 ساله. انگیزه ام هم از ثبت نام اینه که خیلی آدم صبوری هستم. به همین خاطر گفتم احتمالا به درد مجلس بخورم.

س: میشه یک کم توضیح بدید؟

ج: حال داری 5 دقیقه صبر کنی یا بگم؟!

س: ای بابا...

ج: باشه، میگم. عرض کنم که بنده وقتی دیدم یکی از نمایندگان مجلس فرمودند که من در فتنه بعد از انتخابات صبر کردم، گفتم حالا که من هم صبرم زیاده بیام برم تو مجلس صبر کنم! این‌جوری صبرم هم هدر نمیره و تو یه کار خیر استفاده میشه!

س: برنامه تون بعد از ورود به مجلس چیه؟

ج: من قصد دارم برم تو هیئت رئیسه چون صبر کردن از اون بالا خیلی حال داره. ضمنا عرض کنم که بنده آدم خیلی با هنری هم هستم!



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

تلاش پسماند فتنه برای تسخیر مجلس با نقاب اصولگرایی!
ظاهراً برخی از تازه به دوران رسیده های این گروهک ، که در روزگار فتنه به علت عدم کارایی وفقدان بهره وری ،  از طرف بزرگان خود ، دنبال نخود سیاه فرستاده شده بودند ، وبه همین لحاظ چون در ماجرای فتنه حضور فیزیکی ونقش مؤثری نداشته اند ، هنوز شناسنامه سیاسی آنها باطل نشده است ؛ این مرگ سیاسی را باور نکرده و از سرنوشت وسرگذشت بزرگان گروهک متبوع خویش درس نگرفته و از آنچه بر دیگر هم کیشانش گذشته عبرت نیاموخته ؛ لذا قصد دارند یک تنه جبران مافات نمایند وره صد ساله را یک شبه بپیمایند ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

راز سلیمان در میدان نبرد”

عنوان مقاله ای است که به نقد و بررسی بازی های رایانه ای بتلفیلد۳ پرداخته و پرده از برخی از اهداف سیاسی پشت پرده این بازی برداشته، بازی رایانه ای ضد ایرانی که خاصا به مقوله سپاه قدس و سردار سلیمانی فرمانده این نیرو پرداخته است...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:رازسليمان,قدس ايران,سردارقاسمي,,
ارسال توسط محمد برازجانی

 ناتو فرهنگي چيست؟

بعد از پايان جنگ سرد و حذف تهديد نظامي شوروي كه هدف اصلي شكل گيري ناتو بود ، بسياري از آگاهان استمرار حيات ناتو را غيرضروري دانستند . اما از آن جايي كه سياست خارجي ايالات متحد آمريكا بر اساس يك دشمن و تهديد خارجي استوار است با تئوريزه كردن فضاي بعد از جنگ سرد بر مبناي " جنگ تمدن ها " نه تنها استمرار حيات ناتو با ماهيت نظامي را ضروري دانستند بلكه با توجه به چالش جديد غرب در مقابل بيداري جهان اسلام ، شاهديم كه دنياي غرب باز هم همچون گذشته با سردمداري آمريكا به صورت غيررسمي ، سازماني را در حوزه فرهنگ ايجاد كرده كه به تعبير مقام معظم رهبري مي توان آن را " ناتوي فرهنگي " نام گذاشت

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

 

آيت‌الله مصباح یزدی:برخی خواص هنوز حقیقت فتنه را درک نکرده‌اند

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی گفت: مردمان کمی در کشور هستند که هنوز حقیقت فتنه سال 88 را درک نکرده‌اند و حتی هنوز برخی خواص می‌گویند این یک دعوای انتخاباتی بود و دلیل قطعی نداریم که این مسائل یک فتنه بوده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:عماررهبر,مصباح,,
ارسال توسط محمد برازجانی

محکومیت فائزه‌هاشمی 
غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که حکم دادگاه موکلش امروز سه‌شنبه از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران صادر و به وی ابلاغ شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

وضعيت جريان فتنه

جریان فتنه رویکرد انتخاباتی خود را در قالب یک «سناریوی چند وجهی» و مبتنی بر هدف‌گذاری‌های «میان مدت» و «بلند مدت» در دستور کار قرار داده است. با این اوصاف بازشناسی تنوع استراتژی‌ها و تمایز تاکتیک‌های واقعی و فریب، متضمن ارزیابی دقیق‌تر از شرایطی است که اکنون جریان فتنه در آن قرار گرفته‌ است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد برازجانی

رهبر معظم انقلاب در سومین نشست اندیشه‌های راهبردی:
زن و خانواده از مسائل درجه یک کشورند/نگاه غرب به زن گمراهی و ضلالت است

 رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه مسئله زن و خانواده از مسائل درجه یک کشور است، نگاه غرب به زن را گمراهی و ضلالتی عمیق و بزرگترین اهانت و ضربه به کرامت زن برشمردند...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:زن دراسلام,خانواده,زن مسلمان,
ارسال توسط محمد برازجانی

توهين بي بي سي به زنان

چندی پیش شبكه خبری انگلیسی بی بی سی در قالب جریان سازی های خود برنامه ای در مورد زنان پخش كرد كه در آن به معرفی چهره های زن خبرساز جهان پرداخته بود كه هر ماه یك نفر معرفی می شد اما در پایان سال و ماه پایانی،چهره سال به یك حیوان تعلق گرفت كه اعتراض احزاب و مردم را برانگیخت...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 دی 1390برچسب:زن درغرب,شبكه بي بي سي,زن سال,,
ارسال توسط محمد برازجانی

 

نقش خانواده محسنی در راه اندازی شبکه های مبتذل + عکس

مهمترين فرد تصميم گير و اثرگذار بر روی شبکه های فارسی وان و زمزمه که در جلوی صحنه مشغول به فعاليت است، سعد محسنی است که به همراه خواهر و برادرانش گروه موبی را تشکيل می دهند. خانواده ای که در تأسيس و راه اندازی گروه رسانه موبی نقش به سزايي داشته و جدا از دست اندرکار بودنشان در شبکه هایي نظير فارسی وان و زمزمه، شنيده هايي از وجود رد پايشان در تأسيس شبکه نگين نيز وجود دارد.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد برازجانی

آل‌خلیفه اعضای بدن شهدای بحرینی را میدزد

یک منبع آگاه پزشکی در یکی از بیمارستان‌های بحرین تاکید کرد، اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند، رژیم آل‌خلیفه اقدام به ربودن اعضای بدن شهدای بحرینی می‌کنند. این منبع پزشکی در ادامه افزود: بیمارستان‌هایی که مجروحان انقلاب به آنها منتقل می‌شوند، به دلیل استقرار نیروهای امنیتی در آنها به بازداشتگاه تبدیل شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:بحرين,شهداي بحرين,أل خليفه,
ارسال توسط محمد برازجانی

 

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حاجی بخشی

خبرگزاری فارس: در پی درگذشت حاج ذبیح الله بخشی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت این پیر دلاور جبهه‌های جهاد را تسلیت گفتند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 285
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 613
بازدید کل : 186541
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1